Contact Us

24 / 7 Support Line: + (123) 1800-567-8990

Our Location

USA, New York - 1060 Str. First Avenue 1

Kundeakademiets er en del af Excito, hvor vi udelukkende arbejder med salg og salgstræning. Vores salgstræning henvender sig til folk, der sidder i en arbejdsrolle med salgsansvar men ikke nødvendigvis ser sig selv som sælgere. Vores skræddersyede forløb er relevante for dig, uanset om du har mange års erfaring eller netop er startet i en rolle med salgsansvar. Vores services og salgsuddannelse er målrettet specifikt til at hjælpe folk i sådanne stillinger med at blive komfortable i salgsrollen.

Vi skaber en dybere forståelse for, hvordan man kan identificere de rette værdiskabende salgsmuligheder og blive bedre til at benytte sine egne kompetencer til at identificere købsbehov blandt både potentielle og eksisterende kunder. Vi tilbyder specialtilpassede forløb og salgskurser til både enkeltpersoner samt hele afdelinger og virksomheder. Vi har erfaring med salgsrådgivning indenfor et væld af forskellige brancher – og vi hjælper også gerne dig!

Hør mere om hvad
kundeakdemiet kan gøre
for dig

A man wearing a blue and white striped shirt.

Mød vores salgscoach - Henrik

Med udgangspunkt i min tidligere erfaring fra bankverdenen, har jeg de seneste 10 år arbejdet med salgscoaching, kommunikationstræning og personlig udvikling. Sammen med min kone Charlotte og mine døtre flyttede jeg for nogle år siden til Spanien for at bryde ud af hamsterhjulet og skabe den selvstændige tilværelse, som vi ønskede.

Herfra har vi sidenhen sammen drevet virksomheden Excito, hvor vi har hjulpet talrige virksomheder med at blive endnu bedre til mødebooking og salg. De mange erfaringer, som vi har fået herfra, er grunden til, at vi udvidede Excito med konceptet 'Kundeakademiet'. Jeg har gennem flere år observeret potentialet i at skabe en anderledes salgsuddannelse, der tager en anden tilgang til salgsrollen og er målrettet specifikt til at klæde folk på til at etablere langvarige og værdiskabende relationer til deres kunder.

Mange af de mennesker, som jeg møder, har et anstrengt forhold til salg og synes, at det er uoverskueligt at gribe an. Jeg forsimpler processen ved at tage udgangspunkt i jeres situation og erfaringer. Derfra arbejder jeg altid målrettet på at bringe mine kunders unikke personlighed og kompetencer i spil, så de kan skabe et kundenetværk, hvor kunderne selv efterspørger deres hjælp.

Den strategi, jeg rådgiver om, er den selvsamme, som jeg bruger i mit eget arbejde. Det er afgørende for mig at være en nærværende sparringspartner for mine kunder. Derfor involverer størstedelen af mine services løbende sparringssessioner, hvor vi analyserer dine nuværende udfordringer og muligheder, så vi kan planlægge den bedst mulige strategi for at nå dine målsætninger.

Salg er i de senere år blevet tabubelagt begreb

Det opfattes ofte som kunsten i at overbevise folk om at købe noget, som de dybest set ikke har behov for. Her tager Henrik en helt anden tilgang.

Hans metode går i stedet ud på at gøre salg til en positiv, simpel og konkret proces, som kan integreres naturligt i det daglige arbejde. Med de rette værktøjer og mindset kan man brænde igennem med sine budskaber uden at virke anmassende og dermed fuldstændig transformere sin tidligere tilgang til salg. Derfor vil man i et forløb hos Kundeakademiet pludselig opdage nye salgsmuligheder, som man førhen aldrig ville have overvejet.

Hvordan arbejder vi?

Hos os er mennesket i centrum. Når vi først har arbejdet med en virksomhed, holder vi næsten altid kontakten længe efter. Ikke nødvendigvis fordi vi ønsker at sælge mere til dem, men fordi vi oprigtigt interesserer os for dem og udviklingen af deres forretning. Vi synes, at det er spændende at følge med i takt med, at deres virksomheder udvikler sig – for det inspirerer os, og vi lærer ligeledes meget fra deres udvikling.

Det samme gør sig gældende i de services, som vi tilbyder. Vi opererer ud fra den grundfilosofi, at man sælger til mennesker - ikke robotter. Derfor skal man tale til deres behov, ønsker og mål med en reel og autentisk interesse i at forstå deres forretning. Hvis man blot beskriver sine produkter, og forventer at kunden helt automatisk ser værdien, vil man altid blive skuffet. For kunder skal kunne forstå, hvordan lige netop din service kan gøre deres hverdag nemmere, spare dem tid eller tilføre værdi til deres arbejde – og det er lige netop det, som vi lærer dig.

Er du klar til at udvikle
dine salgskompetencer?