Kundeakademiet tilbyder kurser af én eller flere dages varighed, hvor du og dine kolleger får muligheden for at udvikle et specifikt aspekt af jeres salgsproces. Vores kurser henvender sig primært til personer, der sidder i roller såsom rådgiver eller konsulent, hvor de ikke nødvendigvis anskuer sig selv som sælger men alligevel har salg som en del af deres rolle. Vores kurser motiverer deltagerne til at finde værdi og glæde i salgsprocessen.
Men at finde denne glæde kræver, at de kan skabe en autentisk salgsproces, hvor gode relationer og reel kommunikation danner baggrund for et øget salg og stigende efterspørgsel på jeres services – og det hjælper vi med!
Hos Kundeakademiet bryder vi os ikke om den ’stereotype anmassende sælger’, der forsøger at sælge et produkt, som køberen reelt slet ikke har brug for. Vi har derfor gjort det til vores opgave at tilbyde folk i sælgeroller en alternativ strategi, som skaber både endnu bedre resultater men også dialoger, som de kan være komfortable i.
Med Kundeakademiets specialudviklede salgsstrategi lærer du:
Udforsk hvilke kurser der kunne være relevante for dig og dine kolleger. Vi tilpasser ethvert kursus specifikt til den virksomhed eller de personer, som deltager på kurset, så indholdet er så relevant som muligt for de udfordringer og muligheder, I sidder med i den daglige arbejdsdag. Vores kurser kan både afholdes fysisk og digitalt.
Kursus
Og få et kontinuerligt kundeflow
På dette kursus får du præsenteret et framework til at planlægge og løbende justere din salgsstrategi, så den skaber mest mulig værdi for dig uden unødvendigt arbejde. Du lærer at identificere kundernes behov, samt hvordan du herefter italesætter dem hensigtsmæssigt. Herunder bliver du introduceret til, hvordan du kan adskille din service fra konkurrenterne, hvordan du udvikler skarpere værditilbud og meget mere.
Kursus
Også til de svære kunder
Dette kursus er til dig, der føler dig usikker eller ukomfortabel i salgssituationer. Her dykker vi dybere ned i, hvilke kundetyper der kan være svære at håndtere, og hvordan man kan håndtere dem og gøre dem til en positiv relation. Dertil kommer vi omkring adfærdspsykologi i salg, hvordan man aflæser kunders reaktioner og justerer sin kommunikation herefter samt meget andet. Efter at have deltaget i dette kursus vil du uden tvivl føle dig mere tryg og selvsikker, når du næste gang sidder i en vanskelig salgssituation.
Kursus
Fyld din kalender med kvalitetsmøder
Dette kursus er målrettet til virksomheder, der benytter, eller ønsker at benytte en outbound mødebookingsstrategi til at få kunder i butikken. Vi udforsker hvilke parametre, der er afgørende for, om man har succes med mødebooking via telefonen. Derudover præsenterer vi en konkret strategi, som kan guide din tilgang til mødebooking, så du ikke misser vigtige detaljer og får helt styr på, hvordan du faciliterer en imødekommende og produktiv dialog med nye mennesker.
Kursus
Tag styringen og sælg på dine præmisser
På dette kursus lærer du at styre dialogen på salgsmøder, så du får sporet samtalen ind på de emner, som er mest værdifulde for din salgssituation. Men den vigtigste pointe er, at du lærer at gøre det uden at være hverken dominerende eller påtrængende. Ingen gider at sidde overfor en sælger, der ikke gider at lytte. Derfor er både spørge- og lytteteknik en essentiel del af dette kursus. Du får indblik i, hvordan du udarbejder en effektiv spørgeramme, et overblik over salgsmødets forskellige faser og meget mere.
Kursus
Spar tid og få flere kunder
I dette kursus dykker vi dybere ned i en af de nyere salgsdiscipliner – det digitale kundemøde. Ved at afholde møder online kan du udvide dit markedsområde betragteligt og samtidig være mere effektiv i din mødeafholdelse. Men der er også risici forbundet med digitale møder, såsom mangel på menneskelig forbindelse. Vi kommer omkring, hvordan du afhjælper disse udfordringer, skaber både en behagelig og værdiskabende dialog samt udnytter de muligheder, som digitale værktøjer tilbyder.